2011. február 26., szombat

Muffin

Jöjjön az előzőleg beígért desszert. Évek óta keresek 24 darabos muffinsütőt, végre a héten sikerült egyet beszereznem, muszáj volt kipróbálnom.

Csokis muffin:
10 dkg zabpehelyliszt
15 dkg liszt
1 kk sütőpor
1 kk szódabikarbóna
5 dkg kakaó
5 dkg reszelt csoki
10 dkg olvasztott vaj
10 dkg barna cukor
1 doboz joghurt
2 tojás

Először összekevertem a szárazakat, majd beletettem a többi hozzávalót is és fakanállal elkevertem. Légkeveréses sütőben 170 fokon kb 20 percig sütöttem.
Mikor megkóstoltam, akkor ért a meglepetés. Holland kakaót használok és elég kesernyésre sikerült a süti, pedig szeretem az étcsokit. Azt hittem elég lesz egy kis tejszínhab hozzá de nem.


Így tovább gondolkodtam mit csináljak, mert ezt így a család nem eszi meg. Krémet készítettem: 1 vaníliás puding, 6 ek barna cukor, 8 dl tej. Egy nagy tál aljára tettem egy kis krémet, rámorzsoltam pár muffint, rádaraboltam egy kis epret, majd megint krém és így folytattam rétegenként. A végeredmény fantasztikusan finom lett.


Ja, és legközelebb vagy fele annyi kakaót, vagy több cukrot teszek a muffinhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése