2011. február 25., péntek

A krumplipüré átváltozása

Elvagyok havazva. Mindenféle értelemben. Két napja esik kint a hó (kellett nekem a márciusi hóeséssel példálózni). Idebent meg nem győzöm magam utolérni mióta elmentek a festők. Megvan a maga előnye a téli festésnek is. Ilyenkor a legjobb mesterek is szabadok. Ennél többet nem találtam.
Szóval itt vagyok, a képek gyűlnek a gépemen, csak a bejegyzésekkel nem haladok.

Ma nem győztem bezsebelni a dicséreteket a vacsiért a családtól. A tegnapi krumplipürével kezdődött a dolog, merthogy elsóztam, de nagyon. Mivel már így is híg volt a tejtől, de még közel sem volt az ehetőség határához, úgy döntöttem krokett lesz belőle. Tettem hozzá egy tojást és annyi lisztet (kb 30 dkg volt), hogy valamennyire formázható legyen. Paníroztam, sütöttem. Mellé tarját sütöttem és salátát készítettem. A salátához egy kis fej édes lila hagymát, egy paradicsomot (nem szoktam ilyenkor venni, de a család hétvégére tortillát kért, így volt itthon) és egy fél jégsalátát felaprítottam. Hozzá az öntet kb 3 dl tejföl, 1 dl ketchup, 2 ek majonéz, kevés fűszersó.
Volt desszert is, de az egy másik bejegyzés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése