2011. május 16., hétfő

Misz Röfi

Gyűjtögető típus vagyok. Bevallom sokszor már engem is zavar. Mert például mi a csodának rakom el a szitává változott, vagy lyukas zoknikat? Értelmes magyarázatot nem találtam rá. Pár hónapja viszont neten rábukkantam az Életre kelt zoknik című könyvre és tudtam itt a megoldás.
Elsőnek olyan zoknilényt választottam, amihez volt leírás. Jól tettem, mert bár roppant egyszerűek, azért a fogásokat meg kell tanulni. Első tanulság, dupla cérnával kell dolgozni. Ugyanis a test szorosra húzásakor, kialakításakor elszakadt a cérnám. Másodjára azért kellett lebontanom, mert rossz helyen varrtam, nem lehetett szorosra húzni az anyagot. Még bakiztam menet közben párat.
A leírással ellentétben nekem nem kellett egy pár zokni, fél párból is megoldottam. Miért ez a takarékosság? Mert attól féltem, a fiamnak is meg fog tetszeni (mellékesen megjegyzem, igazam lett), több rózsaszín zoknim pedig nem volt. A végeredmény pedig Misz Röfi lett:

Aki ezek után nem lenne biztos malacunk nemében, az el is olvashatja:D:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése